pameran sains 2012 :)
Sunday, March 25, 2012 // 0 comments
assalamualaikum dan salam 1 malaysia ^__^

    okay firstly saya nak habaq mai la kat hangpa semua yang pameran sains ni sebenaq nya dah lama dah. bulan 2 kot. hehe. tapi saya ni malas bebenor nak update gambar-2 nih., haihhh.. nih lah jadi nya kalau perasaan malas merasuk diri. perghh... haha. okay lah disini saya selitkan lah beberapa gambar semasa pameran itu berlangsung. wahh. ada gaya kan saya. macam nak tulis karangan SPM je. haha. 

ini lah keje saya. posing. haha

banner yang diperbuat oleh kami geng BANNER -.- ayat tak bleh blah. haha

ini lah saya :) sibuk je nuar kat belakang. haha --' 


p/s : baiklah sekian terima kasih atas kerjasama yang diberi. harap anda semua sihat sokmo yerr.. hehe.. lepas nih nak update apa pulak ye.. huhu.. saya sayang k11 g10 kot. haha.. -.- kboii.. semoga berjumpa lagi k.. :) 

E L F
© + ©